Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna

xDD Więc tak:najpierw myje włosy szamonem(może być taki

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna -> Regulamin Admina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Super Sayanin 3
Super Sayanin 3



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Nie 5:03, 06 Kwi 2014 Temat postu: xDD Więc tak:najpierw myje włosy szamonem(może być taki

Tak złotówką za dobę, tanio prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też mam zamiar pisać jak mi idzie, bo to mobilizuje i dodaje otuchy A jedzonko odstawiam w następny poniedziałek. kupilam 1 szt i bede probowala
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak mówił mój gin, bo póxniej podnosi sie podobno naturalnie i nie ma juz miarodajnego wyniku. [link widoczny dla zalogowanych] czy ma ktoś jakieś materiały i pomógłby mi ?
Plus 2 litry wody dziennie, nie jem chleba, słodyczy, i ogólnie mało jem Najbardziej chyba schodzę z nóg. obecnie zastanawiam się nad kupieniem depilatora i usuwaniem włosków, czy któraś z was tak próbowała i jakie były efekty?? owulacji strasznie bolą mnie piersi, są powiększone jak to małż no nie wiem.. Jest takie mądre przysłowie pasujące do niej \ nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu\. [link widoczny dla zalogowanych]
Troche logiki... Po ilu Was przestało tak ciągnąć i boleć gardło? Niestety tylko raz miałam fantastycznie ścięte włosy właśnie przez nią i od tego czasu mam nadzieję, że spotkam ją w jakimś salonie a tu nic Byłabym wdzięczna gdyby ktoś ją kojarzył i wiedział godzie teraz pracuje Ręką wyczuł guzy w prawym płacie. a teraz prośba: Taniej i krócej: Gdyby ktoś miał ochotę to zapraszam (antiria@op.pl).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dżem - Do Kołyski
[link widoczny dla zalogowanych]
respect dla wszystkich niedoszłych Pań ginekologów - trzeba sie byłouczyć a nie teraz pisac pierdoły na kafe - wy w ogóle chodzicie do gina ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam wszytskich cwiczacych i wytrwalych!!! [link widoczny dla zalogowanych] A ślub - fajna sprawa Ja miałam we wrześniu\'98.
a po 31 już nie występują, fizyczne - tutaj problem znikł całkowicie, bo dostarczam dokładnie tyle kcal, ile potrzebuje mój organizm. naprawde pomaga jesli chodzi o to ze nie pojawia sie nam brzydkie siniaki Na poznanie jezyka dobrze potrzeba paru lat i stalego z nim kontaktu. ciezko bedzie bo nie potrafie wyobrazic sobie sniadania i kolacji bez mojego ulubionego chlebka razowego ale sprobuje A jako ciekawostke powiem, że można nawet wsadzić zwykłe baterie alkaiczne, nie przeznaczone do powtórnego ładowania. [link widoczny dla zalogowanych]
jesli bym chciala je sobie codziennie myc i pozwalac swobodnie wyschnac to musialabym wstawac o... Bo faktycznie może nie zwracamy z początku uwagi na coś poza wyglądem, ale to tylko pierwsza chwila! Sama musisz troche poćwiczyć i dojść do idealnych. ???????????????? fragment : tylko ma biustonosz push- up Pilnie szukam kogos kto zrobi mi paznokcie zelowe, ewentualnie akrylowe w Tczewie.
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hejka!!
[link widoczny dla zalogowanych]
procent szans na zaciążenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od 2 m-cy masuję wieczorem Evelin /do biustu 14 zł/, dla mnie jest super.
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jesteście po ślubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jesteście wieku i jak chcesz to mniej więcej jaki jest twój wasz stan posiadania, to postaram ci coś mądrego doradzić.

tel: [link widoczny dla zalogowanych] 15.Najśmieszniejsza sytuacja w Twoim życiu..
aha ostatnio zerwalam ze swoim facetem,takim bez czarnej sukienki pewnie to ma jakies znaczenie,a mowie bo tu same panie psycholog sie znajduja i od razu jakies diagnozy stawiaja Ja też się zdziwiłam że tak akurat udało mi się wskoczyć w wyższy cennik..no ale ...to i tak mają jeszcze tanio..mam nadzieję że nikt z kliniki nie podczytuje tego forum i ceny nie pójdą diametrialnie w górę Mieszkam niedaleko Fano - Marche Czasem wydłuża się o 0,5 mm dziennie, a czasem zaledwie o 0,25 mm dziennie, ale to tylko wtedy, kiedy przy wydłużaniu o 1mm pojawiają się jakieś problemy. blacha mnie tak załatwiła byłam jeszcze dzieckiem potem rany mi ani nie zszyto brzegi same sie polączyły no i powstał przykurcz mały ale przykurcz.Jechałam z taka nadzieja w sercu i w oczach to byl pierwszy plastyk do ktorego sie wybrałam po tylu latach i choc mam 23lata jest mi ciezko z tym wiadomo mam zanizona samooceneno a teraz ani juz nadzieji we mnie nie ma bo choc mamy 21 wiek to nikt nie chce mi pomóc.Niewiem czy walczyc jeszcze juz mam takie zwatpienie. [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze pani nikt nie ma takiej mozliwosci, zeby kogos do czegokolwiek zmuszac. nie lubilam tego robic - teraz to kocham. Wahania do 2-3 dni. Mnie tez uzależnił od siebie w kazdy możliwy sposób fizycznie , psychicznie i finansowo i wydostanie sie z tego uzależnienia od niego jest najtrudniesze , tyle lat byłam w domu , dbałam o wszystko a teraz dowiedzialam sie ze byłam za dobra ehh pokręcone to wszystko . przy oczyszczaniach tak jest. jesli nie utrzymam tego), to zrobić za chwilę jeszcze raz czy dać sobie spokój? Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam Milego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po co ty ostatnia dziewczyno sie bez sensu wpisujesz??????????
[link widoczny dla zalogowanych]
Kluczem chudniecia sa tylko kalorie (no i może produkty o niskim IG- ale sprawdze to), nie ma diet cud, to juz jest biznes dla zarabiajcych na tym (ksiazki itd).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pouczanie współpracownika,że powinien zapłacić,to chory i zbędny odruch,który może właśnie wprowadzić złą atmosferę. [link widoczny dla zalogowanych] Mieszkam na ul.
Nie wspolzylam jeszcze i choc nie byla to moja pierwsza wizyta wzystko mi wytlumaczyl, badal delikatnie, pytal sie czy boli, zrobil cytologie. Można rzec że uzależniłam się od niej. pozdrawiam - pijcie duzo niegazowanej wody Mozesz lewatywy robic wedlug systemu miesiecznego oczyszczania jelita grubego ,ja juz go pisalam troche wczesniej. [link widoczny dla zalogowanych]
do tego dochodzi Richard marx utwor HAZARD Pieknosci No bo i czegóż oczekiwać za 300 złotych... Na obiad jakas puszke ryby w oleju albo makrele polana maslem a dzis golonke plus ten tluszcz . najwyżej będzie trzeba powtórzyć, to bylo takie kino familijne raczej trzeba dojrzec do swojego odchudzania ALE! blacky75 to daj znać ile schudłaś po 7 dniach bo jestem bardzo ciekawa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Super Sayanin 3
Super Sayanin 3



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Nie 5:04, 06 Kwi 2014 Temat postu: ja zaczynam od jutra..

zastanawialam sie wlasnie nad dr szczytem, ale wiesz nigdy nie ma sie pewnosci dopoki sie nie zrobi
[link widoczny dla zalogowanych]
Umawiam się z pracownikiem firmy , który robi mi zabiegi w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kris nie wiem czy jakbyś zobaczyl moją budowę ciała czy bys powiedział że nie ma problemu.Otóż mam problem taki iz choć mam te 164cm to i tak nie widać bym miał taki wzrost niestety małe kończyny małe palce u stóp i rąk krótkie ręce itp.Więc jakis problem jest pierw wybiorę się do endokrynologa a jak juz powie że nic sie nie da zrobić z jego punktu widzenia to wtedy zaczne mysleć nad tym. [link widoczny dla zalogowanych] Mamy przyjemność jako jedyny portal o profilu medycznym promować książke dr Andrzeja Sankowskiego Pytania do chirurga plastyka .Jedna z najciekawszych pozycji księgarskich skierowanych do potencjalnych pacjentów jak i osób interesujących się tematyką chirurgii plastycznej.
Moim problemem jest nietrafiony kolor. jej rodzina tez jej nie poznała. Ja już mam dość wydawania kasy na jakieś nie działające kremy i balsamy.Masaże i zabiegi w salonach kosmetycznych też nie przyniosły oczekiwanych efektów.Zdecydowałam się na zrobieniu testów Dna.Na stroniewww.biogenoma.com dowiedziałam się co i jak i że testy będą dostępne od stycznia bezpośrednio na stronie lub w wybranych fitness clubach. ,to chyba ja też mogę Pozdrawiam wszystkie i wszystkich or-bi-tre-ko-wi-czów [link widoczny dla zalogowanych]
od jakiegoś 5 lub 8 dnia a nie znowu od początku wszystko? I co juz jestes szczesliwa? No laski, to może nas będzie więcej ja rano pije tylko maslanke,potem zhadam jablko i przez reszte dnia tylko zupa,dodatkowo kawa-ja prowadze siedzacy tryb zycia i jesli porzadnie nie dietkuje to kg nie spadaja Zęby po zabiegu są bardziej lśniące i gładkie. A wczoraj wybralismy sie do Stupinigi zeby obejrzec zamek. i mi sie dobrze zagoilo juz po miesiacu, tylko bralam perfuma (teraz wiem ze to zle) ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestm Aktualnie na Paris Pantheon Assas na Master 1 (magisterka) zarzadzanie i administracja przedsiebiorstwami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę, że dużo kobitek przechodzi stres związany z toxo, ja również jestem w tym gronie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

amlepi , ja mam to samo. [link widoczny dla zalogowanych] stare cfk?
Nie wiem czy mogę zacząć go przyjmować gdyż po Gyn. Przepraszam, ze tak dlugo nic nie pisalam zwlaszcza Ciebie Patrycjo ale pochlonely mnie przygotowania do slubu a z aparatem na nodze wszystko zajmuje jeszcze wiecej czasu i wysilku. Palców w wakacje pokazywać nie będę bo się wstydzę, A to jest pierwszy środek w miom życiu, który naprawdę skutkuje! Do Witu. [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatno Uznał, że temat toksplazmozy jest już dla mnie zamknięty. wale sie przy waszych odpisach uuu aaa uuuu moze braz? i podałysmy go tacie jak się okazało nie był to wcale cudnowy lek! będzie sie komus podobalo to ok- ale to przeciez chyba tej osobie co je bedzie nosic musi się podobac! 10 lat temu zaszłam w ciążę bez większych problemów ( za 5 - tym razem ) - karmiłam synusia 2,5 roku ale po całkowitym odstawieniu miałam jeszcze pokarm w piersi długo .Jak syn miał 4 lata ( 2000 rok) zaczęliśmy się starać o następne dziecko po roku zaczęłam chodzić do lekarza porobiłam badania wszystko O.K.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mieć o wadze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chcielibyscie wziąc udzial w moim badaniu bede bradzo wdzieczna. Polpost przed glodowka przyzwyczaja organizm i ogranicza szoku niejedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jade na przeciwbolowych i jest w miare ok. [link widoczny dla zalogowanych] z takej opcji.A szkoda bo w takich warunkach powinni byc wszyscy chorzy i to za darmo.Jest ogromna róznica i nie chodzi o to by ktos sie użalał nad pacjentem.Trzeba tam byc ,widziec i czuc wtedy dyskusja ma sens.
Z torbielami można żyć! Jednak z pco i insulinoodpornoscią nie mam szans na schudnięcie w inny sposób. Koszmar, zawsze Silatan- Jeśli farbowałaś włosy tylko raz to wrócisz do swojego poprzedniego koloru. Moim zdaniem bardzo wysoka cena w tym salonie nie idzie w parze z jakością! [link widoczny dla zalogowanych]
Był czas na rodzenie, wychowywanie i zarabianie. puszczalam wode w kranie (wannowym), klekalam i przyblizalam c*pke do tego strumienia, oczywiscie rozszerzona, zeby woda leciala bezposrednio na lechtaczke. Dodam, że mam 2 dzieci, a wkurzyła mnie oponka w dolnej części brzucha, pod dopasowanymi sukienkami wyglądało jakby mnie wzdęło na maxa . Jesli szukacie informacji własnie na temat mezoterapii i tego na jaki zabieg sie zdecydowac ja polecam ten artykuł Witam wszystkich wygnanych z łóżek przez te parszywe stwory jakąś godzinę temu kątnik (tak podejrzewam) wlazł na moją rękę kiedy szykowałam się do snu... a ja sie wybieram do Grecji......dokladnie do Aten Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po aplikacji oraz dzisiaj rano nic nie swedzialo i nie szczypalo wiec chyba ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozjaśniłam troche włosy cytryną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a własnie szłam spać. [link widoczny dla zalogowanych] Byłabym wdzięczna za szybką odpowiedź.
Ja też dzisiaj zaczęłam tą dietę i muszę wytrwac i moje zdanie też jest takie, że po każdej diecie trzeba się bardzo pilnowac, bo jak zacznie się objadac, to kilogramy na pewno powrócą. Co tutaj porabiasz? Pewnie wystarczy tylko troszke zmodyfikowac taktyke brrrr ... --ciepła czapeczkę dla dziecka w okresie zimowym [link widoczny dla zalogowanych]
czesc laski!!! [link widoczny dla zalogowanych] ,cc-buttocks-lifting-gel.html) + bańka chińska (koleżanka mi robi) + 2 razy jogging + dieta bez słodyczy i smażenia. dziewczyny, nie idzcie nigdy do Cleopatry, te panie same sobie robia reklamę!! Z własnego doświadczenia jeżeli już to zachęcam do picia Ziół Tybetańskich ale tylko oryginalnych. szczegolnie w nocy 3 palcyy poczawzy od kciuka to objaw ciesni nadgarstak. Ja BROMKA mam odstawionego,bo z 33 ng/ml mam 8. I to nie zawisc.
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruję sobie troszki maścia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupiłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakieś miłe doświadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna -> Regulamin Admina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin