Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna

On jak tutaj był to kupił sobie smalec ze skwarkami, piwo,

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna -> Regulamin Admina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Super Sayanin 3
Super Sayanin 3



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Czw 18:19, 10 Kwi 2014 Temat postu: On jak tutaj był to kupił sobie smalec ze skwarkami, piwo,

do informacje ze zrodla:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ofert jest wiele, ale trzeba dobrze trafić.
[link widoczny dla zalogowanych]
158?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie też są afery, ale głównie jak im czegoś zabraniam.
Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800tematów ,ponad 6000postów,fotki pozabiegowe
[link widoczny dla zalogowanych]

dzis mialam wspaniale party w szkole tzn piknik bylo super i bylo duuuuzoooo jedzenia jadlam te nowe rzeczy po troszku jak wszyscy wszyscy tez wrócili najedzeni mega ale mimo ze moglam jeszcze isc oddacco zjadlam niezrobilam tego ,jestem z siebie dumna [link widoczny dla zalogowanych] i brode po kolana...............
Ale mam nadzieję, że po porodzie nie będzie się zlewać z cerą ja we wroclawiu Anie bieszczad zamowila. A tam w salonie milczą jak zaklęci na temat jego nowego miejsca pracy. Czy ktos wie gdzie moge ja znalezc? Jestem ciekawa jak wrażenia Aksamitnej 75 po wizycie u dra Lipskiego. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz znów mieszkam z Poznaniu i od tygodnia ponownie uczęszczam (jakby to komuś do szczęścia było potrzebne - to siłownia Atlantis). dzis dostałam paczke i długo ogladałam pudełko zastanawiałam sie czy dobrze robie ale jak poatrzyłam w lusterko stwierdziłam ze musze cos zrobic bo inaczej dołuje sie ze bebech mi wywala ze rece za grube i wogole jak przyjdzie załozyc kostium to bede ryczeć Ewcia, po to są te przepisy - trochę zaniedbałam bloga, muszę zacząć znowu pstrykać zdjęcia i opisywać. Tina, niestawianie się strony \oskarżonej\ na przesłuchaniach tylko nieznacznie opóźnia cały proces - o jedno posiedzenie więcej musi się odbyć. trwac w tym czy nie? Jest to kwestia indywidualna każdego organizmu i zdolności do trawienia. Czy ktos jeszcze cos poleci?
[link widoczny dla zalogowanych]
=]
u nas z blache jest ok 75 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam za błedy ale to mój pierwszy tekst w internecie a poza tym emocje związane z mim problemem ,pozdrawiam wszystkich którzy to chcieli przeczytać to i tak w wielkim skrócie napisałem.

No i praca wre....
[link widoczny dla zalogowanych]
3870044, e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
owszem prawda jest ze sie wiecej zarabia, ale tez wiecej sie wydaje.
[link widoczny dla zalogowanych]
chętnie dowiem się czegoś więcej..
[link widoczny dla zalogowanych]
3 tygodnie przed porodem bez męża...No, nie zazdroszczę.Ja bym pewnie się trochę bała.
[link widoczny dla zalogowanych]

jest otwarte?gdzie to jest i jak ktos moze to prosze podajcie nr tel [link widoczny dla zalogowanych] Ale byłem dzisiaj u lekarza rodzinnego i też poruszyłem wątek głodówek.
Jak cos to dam ci linki na kursy wakacyjna brytyjka, fajnie, ze pojechaliscie sobie z mezem pod namiot do UK, ale mysle, ze ludziom na tym forum raczej nie o to chodzi. ksiazke dostala tez : pochłania on pot i łagodzi jego woń. Dzięki, dzięki, dzięki! [link widoczny dla zalogowanych]
TRZEBA PRZEZYC WSZYSTKO, to by bylo na tyle hej! Trzymajcie sie. Co najzabawniejsze, do badania namawiała mnie ciocia, żona tego wujka, a ja byłam przez to podwójnie purpurowa. Nie uszkodzi ich? Józefowska 118, tel.
w Białymstoku prywatnie za 150 zł (usunięcie kamienia + piaskowanie) trwało to około 40-50 minut, każdy ząb był wyczyszczony z wszelkich osadów, nic nie bolało, jedynie przy piaskowaniu (smak neutralny) jak dotknęła języka to było czuć lekkie szczypanie, po powrocie do domu sama sobie zrobiłam fluoryzację żelem;
Trzeba przestac w koncu jeczec jak ofiara i chciec wyzdrowiec, bo skoro wszystkie choroby zaczynaja sie w naszym umysle, to moze np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednorazowy płyn do lewatywy kosztuje w aptece 100zł.

ja potrzebuje pogadac na zywo, spotkac sie, wypic piwo w pubie, k**wa nie wydole juz, potrzebuje towarzystwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Maslo jest szalenie sycace i jesli przetrwasz pierwsze 2-3 dni zanim Twoj organizm sie nie przestawi na palenie swoich tluszczy to bedzie OK. Cieszę się, ze coraz więcej ludzi ich docenia, w tym także jury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozecie mi podpowiedziec w czym dr Broma jest najlepszy:
Nie pamietam dokładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WOle juz to niz wioske z H&m czy z house
[link widoczny dla zalogowanych]
Terza nie mam juz z nim kontaktu, zyje swoim zyciem i mam cudownego chlopaka nie ksiedza czy zakonnika!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam coś dziwnego, czuje taki głód, że mi żołądek pali,ale jak mam coś wziąć i zjeść to mnie odrzuca. [link widoczny dla zalogowanych] i jeszcze tylko dodam ze u mnie jest tak ze zjem talerz zupy jakiejs zdrowej malo kalorycznej i juz panika wszystko kazde jedzenie = duuzo kalori
Najlepsze jest to, ze jak powiedzialam sobie, ze skoro do zadnej papierkowej pracy nie mam szans,to chociaz sprobuje w sklepie i wiesz... moja kolezanka starala sie \' zejsc\' z czarnego(pofarbowala na sredni braz) i poprostu ma robione pasemke, teraz juz nie liczac tych pasemek ma naturalny kolor jakos do polowy dlugosci wlosow... U mnie gdyby nie bóle brzucha i alergia i problemy w związku tym to bym powiedziała że dopóki dzieci nie zaczęły chodzić to było ok., czyli gdzieś do 14 miesięcy, mimo że musiałam je nosić często we dwie na raz + jeszcze jakieś plecak, ale jak już się rozeszły to do prawie 3 urodzin to najgorszy czas, różne problemy, najpierw dbanie o ich bezpieczeństwo, potem ich bunty dwulatków itp. ciesze sie, że znalazłam nareszcie ludzi z podobnymi problemami do moich. Jak cie beda traktowac zalezy bardzo od tego jak ty sama sie traktujesz, jesli sie szanujesz, jestes odwazna, zdecydowana i zdolna kobieta wierz mi, poradzisz sobie i bedzie ci tu dobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
spokojny bieg na średni dystansie, jogging, jazda na rowerze itp. mam ksztaltny paznokieć i nic nie wrasta ciagle mam klamre ona nie pozwala mu sie brzydko mówiąć garbić na boki polecam jestem blondynka a na takie oni glownie (chociaz nie koneicznie) leca... pamiętacie ten artykuł w jednej gazecie? ja juz po szklance musze biec na sedes. Aktimelek Raz polknelam i mialam potem przez caly dzien klopoty z zoladkiem. Moi mili, ja mam ten problem od dawna, mam 28 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez miałam kanałowo z fleczerami , saczkami, antybiotykami , lekami homeopatycznymi i dalej przy dotknieciu dziasło mnie boli, sam zab nie (choc troche dretwieje moze dlatego ze martwy i 2 tygo po kanałowym nie wiem?)
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam pytanie w sprawie tego COLOR OUT FIR.
LUDZIE...
Ciąża jakoś się rozpłynęła, a gazety zamilkły niezręcznie i udają jakoby nic na ten temat nie pisały.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jednak za nim zaczelam go stosowac dostalam na drugi dzien okres.
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam na depilacji laserowej łydek i jestem bardzo zadowolona z efektów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że warto spróbować u mnie się sprawdzilo
[link widoczny dla zalogowanych]

2/3 torebki do miski zalać ciepłą wodą i usiąść w tym i siedzieć ok. [link widoczny dla zalogowanych] Jak bede miała ochote to bede 5 paczek dziennie hormonów jadła a Tobie nic do tego.
sama pracuję w służbie zdrowia i czasem trafiają się chamscy pacjenci, wtedy nawet się nie chce być miłym. ale widać ze na siłę az eksponuje swoje ciało w kusych ciuchach...czy to teledysk czy jakies rozdanie nagród. Poza tym, że muszę się pilnować by coś jeść, to w zasadzie efektów nie widzę. LOREN Salon który polecam wszystkim dziewczynom. 2) dzięki ćwiczeniom [link widoczny dla zalogowanych]
no własnie piorę podobnie Proszę o info.... wiec sprobuje z odzywka.. Wczoraj bolała mnie głowa, położyłam się wcześniej, mąż mnie zbudziła o 6.30 bo wrócił z pracy, głowa nie tyle że bolało, tylko tak mi szumiało strasznie w głowie. Ponczoszanka, no to faktycznie całe życie przed Tobą! Ciekawe kiedy mają imieniny te dzieci. Tzn ja, bowiem moj TZ chcialby w tym roku nawet, a najdalej w marcu!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.artess.pl/sklep/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem workiem miesa, cyckow, posladkow, dziur


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum -F-PL-D-B- Strona Gwna -> Regulamin Admina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin